یا حق مددی

امام رضا علیه السلام: "سرکه، ذهن را قوی و عقل را زیاد می کند."
'اصول کافی،جلد6،صفحه 229'

پ.ن: سرکه انواع و خواص زیادی داره، حتما تو برنامه غذاییتون ازش استفاده کنین. مثلا سرکه انگبین برای کبد و معده بسیار مفیده(خودم امتحانش کردم)... در این زمینه مطالعه داشته باشین(تاکید میکنم مطالعه، اونم کتابای معتبر) در آینده کتاب هایی رو خدمتتون معرفی می کنم. ضمنا سایت دکتر روازاده هم منبع مطالعاتی خیلی خوبیه، به آدرس ravazadeh.ir .

Image result for ‫سرکه‬‎

پ.ن: جایی خوندم، سرکه یکی از چیزهاییه که باعث دور شدن اجنه میشه... سخنرانی علی اکبر رائفی پور در مورد جن رو هم پیشنهاد می کنم حتما بشنوید و همچنین مستند ساخته شده در این خصوص رو هم حتما ببینید. لینک های دانلودشون رو در زیر گذاشتم.

روایت عهد30: بررسی معضل رمالی و جن گیری دریافت فایل های صوتی و تصویری با کیفیت های متفاوت از اینجا

مستند جن: مشاهده و دانلود از اینجا